torsdag 31 januari 2013

2012-12-06 Solifer Sport super luxus

Något sånt här önskade jag mej då när det begav sej och nån viss hade ju två. Så han tog dom till Finland istället .... Det skulle ha kostat noll, jag kunde ha mekat själv. Istället blev dom stulna av nån j**a tok där i fasta landet. Så till ingen nytta va det bland många andra idiotfunderingar den tiden då när det begav sej.
Idiot beteende som var mycket vanligt då ....
Så man fick cykla och det gjorde jag tre gånger per vecka in till staden och dela tidningar ( Åland )
Men man va ju ganska envis så det lyckades och jag fick egna pengar och pengar det fick inte jag nån annan stans ifrån annars.
Mörkret det ... Jaa jag hade tre lampor på cykeln och dubbla dynamon på. Lite kul va det att pimpa cykeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar