onsdag 20 augusti 2014

2014-08-20 Västerbo Stuteri

Västerbo stuteri transport och hästlastbil.. Orange är det på travsulkyna oxo som typ deras färg...
Måste bara....  Kika och dokumentera ... Jag har ju ett likadant städ ju så ....

Tryna lite bara.... ( Häst sko lager .. Check. )

Lite industri spionage då....

En av tre tillhörande hästgårdar...

Märrarnas stall är det här där vi hämtade Slotmashine..

Oskar och jag lastar Slotmashine till Åland igen... Dräktig :) och Slotmashine är stavningen sen.. Den är rätt. Eller Oskar lastar... Jag ..?... jag fotar och sen gick jag lite bakom för att mota bakifrån för hon va ovan med transporten och ville inte ... i Tre röda, men det gick bra sen....

Länk nedan till Denna plats om nån orkar...
http://www.vasterbo.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar