onsdag 27 juni 2018

2018-06-25 PAF bye bye

En anteckning i en kalender som jag hittade .... Japp 2004 va de här :)
Före det va jag vice förman från 1999 så...  Nu är det Memory lane med det - Gå vidare
 Min tavla från "mitt kontor" på Paf är i stall skithuset nu
 Åländska daler choklad frå 1994 ... Jo Chokladen är kvar den

Idag så tog jag beslut att lämna PAF och bli ... Nåt annat nya tag och ..
Så ....
Lite gammalt räkneverks "insamlar skit som skulle kastas" och jag min ärthjärna tyckte vel att ...
Ja vaddå ? Suck
Och lte "annat" bland annat coin splash till Pushern ..
 Croupierernas "hjärtegull"

 En av många logon som finns från förr
 12 kb Ram minne




 Och den har printer rulle kvar i sej ..





Faktist så iblan kändes det så här för mej 

 Mira Lundbeck och Micke Kokkola som hade slutat före mej o automaterna bakom är oxo veck nu...
 Jari Micke och Patrik Törnström som har slutat...
 Förman Helsingfors Micke
 Araben ... Det va inte vi på fält utan verkstan behagade att kalla honom för Araben...  Så är det
 Anders Mansen .... Som avled så tragiskt  ...
 Kalevi Sundberg min ÅBO serviceman ... Som slutade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar