söndag 25 november 2018

2018-11-24 En vanlig lördag ... Eller är det ?

Det börja röjas på Edos mack nu..

 Men jag tankar på Godbysheikens mack jag
Plockar fram vinterdäckena för det ÄR halt ...
John Deere batteriet är inte bra, jag tror dom inte gav mej nytt batteri när jag shoppade...
Så lurad kanske..
Lite stalledräng o fixa hö...
Backa in hela ekipaget in i loftet bara för att jag kan..
Smakade på Jaloviina long drink - Säger så här jag har gjort det men kan inte lova att jag gör de igen. Det va ju inte dåligt mennn Jaloviina är Jaloviina--
Sen hade vi rom - choklad drink alltså varm choklad och lite GT ... Provning av dessa två. Det är alltså alkoholfritt... Och det luktar o smakar rätt så att säga.
Syrrans har fått in sånt här. Ginish och Rumish ...
Nu efteråt får jag reda på att Danne Sundman somnade in denna kväll.... Alla tankar till barnen och fru Ann .. 
Sååååå det var inte en vanlig lördag alls...
Bild som Danne tagit av sina barn William, Matilda och Valdemar.
Och familjen nedanför .. RIP Danne

Tog lite minnen från Dannes sidor ..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar