tisdag 29 oktober 2019

2019-10-29 Min radarvarnare

Hittade reklamen till min radarvarnare, jag var o köpte en sån i Sverige. Monterade den i min Mattsvarta Cheva efter att jag betalat - 4700 Mark i böter för att jag körde 90 vid Edos på 50 väg. Dom tog inte körkortet den tiden. Denna räddade mej efter att "nån pappas pojke hade pappas Honda Accord" och körde om mej i Lemland. Det betydde att jag körde om och ifrån honom utav bara...... Nåjaa efter Önningeby pep det till i denna och. . .  Jag släppte på gasen och "glopen" körde som f om mej o trodde han vann men men sen gled vi förbi Polisen som stod vid "solbergets infart där den är nu" och Honda Accorden stod där oxo..... Vi körde exakt så som man ska ;) Det va bara en gång som den räddade mej... Den va inte större än en tändsticks ask - För en tid sen städade jag och där hittade jag den men men ... Var är den nu ? Hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar