fredag 27 juni 2014

2014-06-27 Tut o blink film eller

Polisbil och kamera kille med kamera ( Vitklädd ) Och blå bil som kollades... Hmm dom filmar och jag som kör en cykel hämtning till Vandö cykel verkstad jag.. Tänk skulle kanske vart film stjärna jag annars, vad gör man inte för pojken.
Den for iväg just Polis bilen och denna blåa blev stoppad och.... Jag missade ( Dom missade mej , för jag skramlade fram mobilen o fotade jag.. = Böter sku ja fått...) ( Och blitt TV kändis )
Mera film så såg jag idag... Tom Wiklunds Film kamera Helikopter hmmm spionerar på.. Var är luftgeväret mitt nu när det behövs.. ( Bilden nedanför alltså...)
Hur jag vet att det är Toms ? Joo jag såg han stå på ett ställe i närheten... Var är det då... ? Jag avslöjar sen kanske om han releasar film o jag är med ... Det närmaste filmkändis idag ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar