tisdag 4 november 2014

2014-11-04 Knutby

Herre GUUD Knutby.. Helge Fossmo tur att man blidde Ålänning.....

Här gick jag i skola dom första årena. Med början i etta med en svenska kunskap som stäckte sej till typ ordet HEJ... Så mycket kunde jag för man bodde ju i den dära skogen och såg ibland nån bil som körde förbi.  Så livet va inte lätt, men man fixade det och nu lägger jag ut text som om jag skulle ha betalt eller hur ?

Och paybacken kom i Yrkes skolan -- jag fick stipendium för min Svenska prestation jag vart bäst i Skolan. Alltså jag som kunde ordet HEJ i ettan i Sverige hallooo.. Det bland läkarsekreterare och Sociala lihjen som gick där.. En massa smarta tjejer. Och jag får Stipendium på avslutningen... PAYBACK...............
Det där SAOL i handen kändes mycket bra kan jag erkänna.
SAOL = Svenska akademins ord lista ( Har den kvar än ..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar