lördag 20 oktober 2018

2018-10-20 SB 302

Min bejbis - Alltså INTE Johan utan Suzukin... GSXR 750 1986 preppad inför säsongen på min födelsedag 1988 ( SB 302 betyder att vi blev två i FM förra året - Behöver jag nämna att de blev SB 301 sen ...) Och det här är på Pelles Livs ( fd Pelles uppe vid Östernäs vägen... Nu är de Veterinär där Rosalie Palmers Smådjurskliniken  ) Och jo vi testade på vägen denna och jo vi hade ut den på Hammarlandsvägen på Långträsk rakan i "över" 200 för o se om den wobblade..... Och om den gjort de då ? Lastade in den i Cheva o tjohoo
Fanns ingen bra plats o testa sånt här då eller förresten nu med är de så..
Kolla där bak ser man en "plåt syns nedanför ljuddämparen och ovanför den.. De va "stöddämpare" och helt stelt inge dämp alls.... Pelles livs hyllorna va ju bra och ha oxo för grejer o sånt.
Man ägnar en varm tanke åt Kelle som lånade utrymmet åt oss..

Körtillståndet ... Ja de har jag kvar :)
Och Viking Line lånade sin ny fixade bil åt oss, där hade vi bostad och verkstad. Transporterade oss till och med till Gardemoen -
Vi var till Mantorp, Västerås superbike weekend, Virtasalmi typ måånga gånger och Gardemoen. Är de nån jag har glömt ? Kauhajoki ? Seinäjoki ? Kalajoki ? Räyskälä ? Va de året före det ? Hmm

Och aj aj - Ollilainen med Gamman... För het på gröten - Cykeln va de inte fel på tror ni han fick höra ?
För het på gröten kan man inte va när Kari Ollilainen är motståndaren de lärde vi här och nu den hårda vägen.


Och året före körde vi SB 303 ( Tre i FM betyder de sååå )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar