onsdag 10 april 2013

2013-04-10 Rosella en timme senare ut idag ?

Rosella klockan 08,15 stilla o lugnt ser det ut....
Klockan är lite efter 08,00 och så här tomt är det idag, den är sen idag ut på grund av nåt tekniskt fel. Först sade dom 10,00 avgång sen blev det 09,00 ...
Och syrrorna på Syrrans var på väg.... Sen en hästbil och en bil med häst transport bakom ..Kul för dom      (  NOT )
Massor med "andra" som skulle med och dom var redan incheckade så shit för dom.....
Var via styrmannen och det första han sade var klockan tio.... Sen via incheckarna dom va glada och se mej .. Va tänkte jag.. Vill dom ha spelkort igen ? Nåå dom sökte min fru som var okontaktbar och hade bokat utan gsm nummer. Och jag som trodde att dom va glada o se mej, shit fick jag.
Åter igen så är det viktigt att boka med telefon nummer såå att ifall det händer nåt så kan dom ringa en.. Eller hur min fru....   :)
Min fru..... Hon har valt att fara till Stockholm på självaste förlovningsdagen hon...  Nåjaa har man vart förlovad så här läge så är det vel okej......

Annars tar man Flippern med Optimax 250 som står på Kalmers idag... Jessus hur länge tar det till Sverige tror ni.

Nu när bonden har "bra kossor" i sin lada kanske han får köpa en sån här för frugan sin.. Flipper 670 DC
Men den som står bredvid är en Flipper 760 DC med en likadan motor så.... Det finns mera. Och 760 - an kan ha större motor än 250 om det mot förmodan inte räcker... Mercury Optimax 250 med rostfri sål propeller tjaa.. Det går nog undan tror jag eller ?
Mercury 250 heppare en Verado o en Optimax...
En för bonden en för mej  Visst  ..... Visst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar