tisdag 14 maj 2013

2013-05-14 Sommarjobbarna och kontoret "mitt" vill haaaa


Så ja nu är sommarjobbarna på schemat vårt och mitt sommar jobb som va riktigt inte löklandet och Plantskolan.. Man kan ju inte räkna med det alls ju eller ? fy för  löklandet ( det var vel det första det men va det riktigt jobb eller va det inte... med bonden med Opeln )( Joo jag va wanna bee då redan) Var på Kalmers båtshop två somrar... O feja med Askeladden bland annat då... Bonden med Opeln joo han har Opeln kvar och jag har bild på den just här i år taget på Kantarell perkeringen... Det är starkt att ha den kvar så länge.....
Bilden tjaa den är fixad från nätet den... Alltså Askeladden båtin här ovanför...
Och annars så tycker jag att jag skulle få nytt kontor på jobbet eller hur..... Det här är Lasse Porkos konferanss utrymme det.
Egen TV o konferens bord helt okey

En bra utsikt från filosoferar platsen.. Vi kallar det akvariet det här..

Bokhylla i kösbär.... Ser ni galjonsfigurerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar