söndag 19 maj 2013

2013-05-19 Söndags funderingarna

---- O Prova Stallhagen ölet med DC-3 såg jag på ett ställe jag går till alltså på WEBBEN...Och jag missade det här tillfället att fota, så jag blev såå upprörd att snodde bilden av Stellan :) Soorryyy men sno tillbax barrra... Faan andra tar sin MC eller jänkare men det här slår allt... Håll med ----
En öl med den där transporten inga fel alls... Fyy va fränt, men tänk om dom hade landat på Pellas åkern och jag kommit förbi med grodan... Jaa då skulle det vart diket för mej...
Joo det är Pellas åkern bredvid stallhagen om nån inga visste :)



Janå.. Snodde lite av Expressen på samma gång då när farten är uppe med bild nallandet mitt, så med anledning av folkrace olycka i Sverige blidde det en bild på Uffe i Expressen av den snacksalige rörpularin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar