onsdag 4 september 2013

2013-09-04 Bilar igen

Måste ju ner på knä o tryna lite oxo.........
"min" bil eller not.... Jag sku nog vilja prova men jag vågar inte... Men snygger med Ume släp tejpen och så skulle den vara och risken är överhängande att jag blir av med den isåfall... Såå jag kör med Grodan jag nu :)

Nog skulle den orka dra nog ...... En båga och typ lightforce belysning till bara... Jag gillar ju en fast dragkrok om man skall dra ordentligt si inga rickel rackel här inga... Och 3 - 3,2 ton dragförmåga sååå... Det räcker bra till. Och sen att värsta motorn tar 0,86 mm borde bli bilförsäljare jag.... Och sen om den skulle vara med tillägget Canyon med orange accentfärg så... Eller ?

Anders bil är trött och skall till Stockholm på service, lycka till med trafiken ( Obama kommer dit = Kaos..)

Och Roines "rivan" fixas i Ingby backan .. Lastbil tövvel som han i vintras gjorde kommer ni ihåg det...
2012-12-12 laddade han för 200 de gången i dik denna gång med lastbil ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar