torsdag 5 september 2013

2013-09-05 Borde starta en grupp om...

Alltså det är populärt på dom sociala medierna att starta grupper och jag kom på en sak som jag gör hela tiden. Se på bild ett och bedöm om ni ser nåt fel eller rätt och skrolla lite ner till bild två...
Fattar ni sen är det bra annars har jag förklaringen nedanför bild två då....
Det här är bild nummer ett det.....

Det här är bild nummer två det då följaktligen....
Och vad såg ni då...... Hänger ni med på min grupp det finns kanske möjlighet att göra två grupper om samma ämne då eller ?
Så till gruppens vara eller icke vara då ... Vilken väg skall toarullen vara ?.....
Jag har en åsikt och den är att rullen skall vara som på bild nummer 2.... Håller ni med om det eller ?
Nåå om jag skulle ta hunden med mej och gå ut och gå istället för att hålla på med "viktiga" livsavgörande saker..................  Hi Hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar