fredag 13 september 2013

2013-09-13 Ut ur dimman eller in i den


Eller in i dimman det är frågan det.............................

Medans jag tog en kaffe med Gunvald som sällskap såå kikade jag på nåt som kostar eller rättare sagt Costa ( Costa Concordia ).... Det blir billigt de där ...



Annars har ju Bore vart och dykt lite med förr... Och en brand samtidigt eller var det det som orsakade det hela ? Orkar inte kolla upp utan .... Nåjaa den ligger i Åbo är det 1972 eller 1973 och närmare bestämt Aura å här så lite vet jag....


Sen har vi ju Legend men den bilden har jag kört förrut men se och njut/lipa....


Synd på en pärla sku jag säga tänk o ha den... Den behöver bara ligga där vid kaj tjaa vid Pommern och man skulle bo i den ? Hmmm då skulle jag slippa bära upp skivor till skrivbord idag då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar