tisdag 4 mars 2014

2014-03-04 ÅCA Huset


Rocken har tystnat.... 

Tyg tryckarna va här....
Oy F. Tilgman Ab

Hmm skulle nog kunna tagit denna låda jag...

Pinka bara ingen bryr sej mera.... Kanske monter en i ... Neee

En ... Skit el central som har en gullig Kalmers dekal där i hörnet...

Emmaus butiken från Köpmansgat hållet innåt....

Emmaus butiken
Här kommer jag ner från Cafe Mug till Emmaus butiken och det finns inga stora fönster mera där... Så tomt och dragigt.. Kör på barra... Utvecklingen måste gå framåt .. Basta

Emmaus butiken... 

Hellacopters 

Air conitioning  = No Windows 

Judys keramik

Bakelit brytare .. Håller nog en generation till minst... Men har inte tid och ta dom .. Synd

Smakfullt... Om man sku... Neeej

Cafe Nattvakten
Jag lät denna vara som låg o skräpa... Visst är jag stark ibland ( Kan motstå frestelse )


Caterpillar.... Och snart .....
Ett besök på ÅCA huset före detta Emmaus och .. Judys keramik och tygtryckar vaddå dom nu heter... Så kom ihåg att dom sista bilderna kom från mej ( Kanske ) För Eklunds grävmaskinen rullade in här just.... Och jag måste... Drag my ass away ---- Synd för.... Det fanns ju mycke "bra" och ha....
Och Tidningarna hade vart där... Sååå det va jag som kanske fick sista bilderna  ( kanske )
Nåå jag kör förbi imorgon och ser ... Kanske jag slänger in nån bild på skiten... Joo skit det är vad det precis är ...........

En bild från nätet från tiden det var mejeri ÅCA där... Mjölkdunkarna lite buggliga bilden från 1968 Ju.li

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar