lördag 22 mars 2014

2014-03-21 Tessi o Kattis party

Här kommer hon... Och fattar noll, jag vet hur det känns :)

Grund lurad..... Totalt och jag har inte ljugit Tessi sa Ben... Och jag tror honom så bra på att "kluras" e han ju...

Orkestern packar upp .. Blir Rock.... 

Ben återupptog sin musikaliska karriär, från triangel till bas.... Och jag har en film på händelsen jag. Tänk en musikalisk karriär för min svåger från triangel ( 30 års kalaset Bens..Med Willy Cranes ) till bas i en band och sjunga med.. I Was made to lovin you baby.............. På en Rock stage Kinos... WOW





Alla i orkestern fick kram, här trummisen för ett bra gig.... Och fokus det brukar va gitarrist, basist eller nån sångare... Såå ... 

Pizza nattmat dök det upp...
... Rock n Roll... Och full fart. Enda haveriet är att jag är hes idag. Så man får vara tyst. ( Lade upp detta 22/4)
Vilket underbart drag av Tom Pussinen och Ben att ta till .. Projekt AY 72 ( Flyg Japan-Finland Finnari med en massa GT... Då är man kreativ..)
Ja dom har haft en fest som.... Dom sent glömmer...
På FB kommer videon nu så sharing is caring....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar