torsdag 3 april 2014

2014-04-03 Ett foto om dagen... Pyttsans

Det finns nånstans inom dom sociala medierna nåt med ett foto om dagen ... Skit svårt eller hut..? Not for mee...
Alltså baggis.. Eller så är det jättesvårt att hålla sej till bara ett foto, joo så är det jättesvårt måste det klart vara ju eller hur....
Hur fan ska jag kunna deffa så då..? Alltså deffa hallo...... Jag som per månad har 60-70 inlägg här... Nå kanske det är bra att försöka bara ta en bild per dag..? Är det det som menas ?....
För två dar sen va kanske sista snön här på min hundrunda... 

Både kardan axel och växel låda har jag ju... Och kopplings pedalen den är där nu bara renovera på då...?

Jag tror ju det är en Ford en A-Ford... Kan ju ha fel men liknar rysligt måste forska ( Lyfta upp skiten och se nåt namn på den..)

Kännspak vatten pump är det nog...

Plötsligt händer det ... Gunvald är stilla så ett foto kan tas.. Nåjaa lit ruskande på skallen är det ju om man ser noga på bilden .... 

Lite nöjd med min pimpning av kanten på släpet. Nice och kan själv jeee.. Ser ni att det är som orginal nu håller kanten bättre ..
Lilla chefen hon som basar över Ab Rafaels VD och Styrelseorföranden på just AB Rafaels var över och... Basade över mej ett tag på kvällen.............. Så på Pippi Långstrump i Söderhavet med Pippis pappa som fång... Pirater och annat spännande var det och hon ropade då och då på mej ( Basade) kom och titta Seppo kom kom............. Och jag kom och tittade jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar