måndag 28 april 2014

2014-04-28 Turku - Åbo

God dag och hej ... Nu är vi i kajen där...
Belysnings armatur... Har ju nåt tics när jag fotar sånt här jag tror jag...


29 personer fick sätta livet till och spår av bomberna finns än på det här huset...
Lite tydligare text....

Jah hittade GPS jag... Så Skeppare Fellman från Norr Finström hittar :)

Turun torilla

Amorella

Mycke kranbilar e de .. Och dykare och inget varmvatten......

Så här kan man göra klotter och få det ganska fint... Elskåp i Åbo

Elskåp i Åbo art  Och på den gula lappen står det att Förbjudet att klottra
ERF 83   Opel finns för att Ford inte skall va sämst

Moppe bil pickis....

Stenlagda gator tågar jag på................. Och kommer på en ide för mina hemprojekt..

Blom klotter på vänstra... Och ... Vilket är bättre ?

Här kommer jag ... Ombord igen

Delete... Det var vel dom här som stängde vattnet.... Kanske nåt för Latrin kings eller ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar