måndag 18 mars 2013

2013-03-18 Östersund and the hemfärd

Taxi från vårt Hotell Scandic city till flygplatsen

Ombordstigning på Sas Freja Viking LN-RRH ,en Boeing 737-800. Aktiv sen  20-05-2009.

Vi checkade in på ett tidigare flyg, tur att det fanns plats. Annars skulle vi flugit med den dära där  en timme senare

I avgångshallen hade dom Kroone leksaker ifall nån bonde skulle komma förbi..

Det där det är Freja Viking o vi är på Arlanda vi...

Utanför Terminal 4 o väntar på Lindskrogs transport bil till parkeringen

Ombord på MS Eckerö är vi nu och lastar det sista före vi lägger ut

Landströms stöpslarna....  Så helt seriös kunde jag inte vara hela dagen eller hur

Andra gången på resa med MS Eckerö, börjar snart kunna det här... Bilen alltså. Den fattar att den kommer till Sverige till och med så klockan ställde om sej automatiskt till Svensk tid och sen tillbaka... Jipiiii

Har hämtat Gunvald från Toffer och på väg hem...  Kör förbi MP och mycket i vägen är det... Kranbil som sätter upp bygg kranen. En grävare som sliter bort kvistar och träd . Se on paljon nyt
Och det här va hemfärds dagen det, sen det som inte framkom var att. Joo jag ringde och sjukanmälde Fanny klockan lite över 6 och väckte Per...... Kul Per kul och vakna. Vad hände jo jag ringde Dille gårds jour telefon jag och skulle då i mina tankar läsa in på Dille svararn sjukanmälan jag.... Oj oj...
Så är det är Fanny sjuk så sjukanmäler jag henne.... Joo hon är 600 kilometer härifrån och joo ett annat land. Så det finns nog en orsak till att det är så här fast jag litar på mina flickor och så. Reglaerna är nog skapade för att det har misskötts i tiden det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar