söndag 31 mars 2013

2013-03-31 Ups and Downs

Har en bra bortis för denna dag jag... 
Och lite kuriosa till då.. Kolla antal Lördagar och fredagar det här är inte ofta det och den enda gången man har möjlighet att se en så mars.... Händer inte igen för oss....
Fem fredagar fem lördagar och fem söndagar...... 
Och Angus Young fyller år.... Ni kommer aldrig att se det mera en sån här mars..... Aldrig 
Har ni hört Thunderstruck Live på Donington.... 
Googla det på Youtube .... Då hänger ni me.
Joo jag veet jag har snott bilder av en massa folk. Och jag har bara kvällspromenaden med Nizze och Gunvald i mörkret när vårt uppdrag var Tjudö vägskäl vi kom nästans till Fia o Thomas... Sen fick vi möte o åktur hem
Tänker gå till staden jag för Husse o Matte är just hemma dom, jag vet säger Nizze...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar