lördag 30 mars 2013

2013-03-30 Påsklördagsruset och

Man sätter maten i blöt åt Nizze och sen går ut.. Jessus vad ivrig han är då. Springer som en valp och pigg som en mört.
Inte ens Gunvald hänger med i svängarna och då är det fart. Maten det är det viktigaste för Nizze så här på morgonen tror jag.
Jessus va han rusar på.
Endast Hundarna är vakna... O jag då förståss..

Så nu är det en kopp kaffe och jag har en godis från " Namusetä " eller "Bonden med Godisbyxorna " kvar från igår när man fick mutor. 

Namusedän nanna 
Dille expressen då, man får köra den igen en liten tid..... Så på tisdag tar jag den av henne.
Kanske jag ger Mazda tillbaka va tros om det... Vad är oddsen ? Man måste ju gambla lite.
Nåjaa det blir en liten Grön jag "kör" in våren med så luugna bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar